Friday 23 September 2016

Pengenalan Berkenaan Minyak Herba Asmak



Minyak Herba Asmak

Kini anda boleh dapatkan Minyak Herba Asmak ,produk premium berkualiti tinggi diperbuat dari bahan-bahan terpilih dan diimport dari luar negara. Minyak Herba Asmak keluaran syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd menjadi pilihan ramai orang kerana keberkesanannya jauh lebih cepat dan serbaguna.

Untuk makluman semua, produk ini telah menjalani R&D (Research & Development) khas dan formulasi tersendiri serta menggunakan teknologi nano.

Beratus testimoni diterima setiap minggu dan testimoni ini akan diabadikan di dalam blog ini https://minyakmujarabasmakasma.blogspot.com untuk berkongsi kebaikan Minyak Herba Asmak dengan seluruh rakyat Malaysia.

Minyak Herba Asmak ini sesuai digunakan untuk semua peringkat umur dan golongan. Dari bayi yang baru lahir sehinggalah orang tua. 
Ini terbukti dengan ratusan testimoni malah boleh dikatakan mencapai sehingga ribuan testimoni yang kami terima.

Minyak Herba Asmak ini diperbuat daripada bahan-bahan alam semulajadi iaitu:
- Minyak zaitun
- Minyak Kelapa Dara (Virgin Coconut Oil)
- Habatussauda
- Pati Gamat
- Serta dari bahan-bahan herba yang terpilih.

Sebotol Minyak Herba Asmak ini mengandungi 30ml dan mampu bertahan selama 2 bulan penggunaan. Ini bergantung kepada penggunaan individu itu sendiri.Dan Berdasarkan testimoni yang kami terima, dengan hanya penggunaan sebotol sahaja malah ada yang menggunakan tidak sampai suku dari botol, telah dapat merasai keberkesanannya. Ingin saya tekankan, dengan cara sapuan yang betul, konsisten dan tidak berputus asa, Minyak Herba Asmak ini mampu membantu merawat asma, batuk, selsema dan masalah lain yang berkaitan. InshaaAllah.

Walau bagaimanapun kami tetap menasihatkan kepada bakal para pengguna Minyak Herba Asmak untuk mendapatkan nasihat dari yang pakar. Penggunaan Minyak Herba Asmak ini hanyalah alternatif untuk mempercepatkan rawatan dengan masalah penyakit yang dihadapi.

Bagi mereka yang tinggal di kawasan Taman Sri Manja, Taman Dato' Harun, Taman Medan, Taman Sri Sentosa, OUG, Jalan Klang Lama atau di Petaling Jaya amnya, boleh dapatkan dari saya Pn.Izah pengedar sah yang mempunyai ID yang berdaftar dengan MHAM Sdn Bhd, iaitu syarikat sah pengeluar berdaftar.

Hubungi saya melalui SMS/Whatsapp sahaja 012-676.9367.
Pastikan anda membeli dengan pengedar sah yang mempunyai ID sahaja.

Untuk info dan maklumat terkini bolehlah layari halaman Facebook kami di https://www.facebook.com/BebasAsmaSemputLelah/


MInyak Herba Asmak hubungi Puan Izah 012-676.9367
"Minyak Herba Asmak...Sapu-sapu dah lega..."
Cuba Dulu Baru Tahu.


No comments:

Post a Comment