Saturday 24 September 2016

Tentang Saya

Assalamualaikum WBT.

Serba Sedikit Mengenai Saya.

Boleh panggil saya Pn.Izah :) seorang surirumah tangga sepenuh masa, mempunyai 3 orang anak berusia 5, 3 dan 1 tahun.
Saya merupakan pengedar Sah Minyak Herba Asmak (yang mempunyai ID) di bawah syarikat MHAM sdn Bhd. Saya membekalkan Minyak Herba Asmak Mujarab berasaskan bahan semulajadi yang diproses oleh kilang berdaftar. Dan saya yakin pemprosesan Minyak Herba Asmak oleh kilang yang dilantik MHAM Sdn Bhd di jamin SUCI, BERSIH, DAN SELAMAT. 

Website ini bertujuan untuk berkongsi kepada masyarakat berkenaan kebaikan dan kelebihan produk keluaran syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd. penawar mujarab berasaskan minyak berkualiti dan herba terpilih yang mampu menyembuhkan dengan izin Allah. Minyak Herba Asmak ini telah terbukti berkesan mengatasi masalah asma, semput, batuk, selsema, gatal kulit, sakit kepala-mata-gigi, migrain, sembelit, buasir, bengkak, lenguh, senggugut, tergeliat dan luka. Ramai yang memberi maklumbalas positif tentang kemujaraban produk ini. 
Malah saya sebagai ibu, amat mengakui keberkesanan MInyak Herba Asmak ini terutama apabila anak-anak kecil saya mengalami batuk dan selsema. Antara penyebab mereka sukar untuk tidur pada waktu malam. Namun, setelah menggunakan minyak herba Asmak ini, ternyata anak-anak saya cepat sembuh dari batuk dan selsema. Malah tidur mereka lebih lena. 

Kenapa saya memilih Minyak Herba Asmak?
Saya merasakan penggunaan rawatan semulajadi lebih selamat untuk jangkamasa panjang. Sebelum ini saya menggunakan stim wap, lemon, bawang. Tapi agak leceh sebenarnya. Sejak mengenali Minyak Herba Asmak, saya dapati ia lebih mudah digunakan, mudah untuk dibawa dan pelbagai kegunaan untuk seisi keluarga.

Bagi mereka yang berminat untuk dapatkan Minyak Herba Asmak ini boleh hubungi saya melalui SMS/Whatsapp Sahaja di talian 012-676.9367.



Untuk pembeli yang jauh, saya menggunakan khidmat Poslaju untuk penghantaran seluruh Malaysia. 
Khidmat Cash on delivery (COD) juga saya tawarkan bagi mereka yang tinggal di kawasan Klang Valley (Jalan Klang Lama, Taman Dato' Haron, Taman Medan, Taman Sri Manja, Kg.Lindungan, Taman Sri Sentosa, OUG serta kawasan sekitarnya, Kelana Jaya dan Sunway. 
Oleh kerana saya merupakan seorang suri-rumah sepenuh masa, perkhidmatan COD ini bergantung pada masa yang saya free (available). Bagi mereka yang URGENT untuk dapatkan Minyak Herba Asmak, boleh datang ke kawasan tempat saya tinggal di Petaling Jaya. Alamat.

PENTING : Bagi laluan tol, akan dikenakan caj. Harap Maklum.


Untuk info dan maklumat terkini bolehlah layari halaman Facebook saya di https://www.facebook.com/BebasAsmaSemputLelah/

No comments:

Post a Comment