Thursday 27 October 2016

BENARKAH MINYAK KELUARAN SYARIKAT MINYAK HERBA ASMA MUJARAB SDN BHD TIRUAN?

Tidak pernah dalam sejarah production produk yang mengaku original menggunakan bahan-bahan pemasaran dari orang yang didakwa tiruan, dan belum pernah lagi yang mendakwa original gagal mengambil tindakan pada yang didakwa meniru.

Mereka bukan sahaja menggunakan bahan pemasaran pihak yang didakwa tiruan, tetapi menggunakan gambar,testimoni malah ayat serta info dari syarikat MHAMSB.
Jika mereka benar,kenapa mereka sekadar jadi keyboard warrior? Belum pernah ada dalam sejarah,produk yang didakwa tiruan orang tahu siapa asaskan, apa nama syarikat, di mana dan banyak info lain tetapi yang mendakwa original gagal membuktikan mereka itu original sebaliknya menjual nama pakcik yang sehingga kini tidak diketahui kewujudannya. Cerita pakcik direka untuk menarik simpati masyarakat.




Persoalannya ;
1- Apakah nama penuh pengasas homemade? Kenapa mereka menyembunyikan identiti diri mereka?
2- Di mana mereka? Takkan tak ada alamat? Kalau ada masalah anda sebagai pengguna nak cari siapa?
3- Apa nama syarikat mereka? Kenapa tidak didedahkan? Mereka sudah merancang lama sebenarnya nak lari dari KKM (kami ada bukti)
4-Jika benar pakcik itu wujud, kenapa langsung tidak ada waris yang muncul? Secara logiknya,homemade maksudnya buat di rumah, bagaimana minyak yang banyak boleh dibuat oleh seorang pakcik yang dikatakan tua?
5- Kenapa sehingga kini, pihak yang mendakwa homemade gagal muncul menegakkan kebenaran sebaliknya hanya menggunakan proksi?
6- Tahukah anda pihak yang mendakwa homemade ini gigih meniru setiap apa yang syarikat MHAMSB lakukan. Logikkah yang mendakwa original yang gigih meniru pihak yang didakwa tiruan? Jelas mereka tak mampu nak berniaga sangat sebenarnya dan hanya mampu meniru.
7-Soalan akhir,apa bukti mereka original dan produk MHAMSB tiruan?

Pengedar homemade dengan mudah mendapatkan pelanggan dengan mengatakan yang ada hologram tempah itulah original, dan memburukkan produk MHAMSB sebagai tiruan, tapi pernahkah anda melihat pengedar MHAMSB memburukkan produk mereka?

Melainkan kami terpaksa mempertahankan diri dari terus difitnah dan mengeluarkan kenyataan ini sebab ada yang mempercayai fitnah mereka.

Berikut fakta yang MESTI anda tahu tentang produk keluaran MHAMSB

Apakah KEISTIMEWAAN menggunakan Minyak Herba Asma yang dikenali kini dengan nama Minyak Herba Asmak (MHAM) ?

Kami ambil masa yang lama untuk menjalankan R&D minyak ini agar ianya selamat dan berkesan lebih cepat.

Kandungan Minyak Herba Asmak yang telah menjalani R&D lebih selamat,lebih suci,tidak "overdose" bahan tertentu dan tidak mengandungi bahan aktif yang tinggi.

Minyak Herba Asmak juga lebih mesra kulit di mana peratusan alahan pada herbanya tersangat rendah.

Minyak Herba Asmak lebih cepat menyerap di kulit,sebab itu ramai yang mengakui keberkesanannya jauh LEBIH CEPAT.

Minyak Herba Asmak berangin dan ianya mengikut piawaian yang ditetapkan.

Minyak Herba Asmak bukan sahaja berkesan untuk asma,semput,lelah,batuk,kahak,selsema,gigitan serangga,luka,terkena api tetapi juga berkesan untuk sakit perut,bengkak,lenguh,buasir,sembelit,senggugut,membantu melancarkan darah,sakit kepala,migrain,resdung,sakit gigi,strok dan ulser.

Mereka yang mendapatkan Minyak Herba Asmak akan diberikan rundingan cara pakai mengikut masalah yang dihadapi dan biasanya akan dipantau oleh pengedar sah yang mempunyai ID.Malah pelanggan digalakkan berhubung dengan pengedar yang berkenaan sama ada untuk sebarang masalah berkaitan atau berkongsi pengalaman mencuba.

- Kami memberi jaminan kesucian dan keselamatan produk kepada pengguna.

- Pastikan anda mendapatkan minyak dari pengedar sah syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (MHAMSB) dan jika anda ragu-ragu,anda boleh meminta ID pengedar dari mereka.

-Dapatkan minyak ini dari Pengedar sah yang mempunyai ID dari syarikat MHAMSB.

Dapatkan Minyak Herba Asmak yang original dari syarikat MHAMSB sekarang! 


Kami akan menggunakan hologram meditag yang sah dari KKM sahaja nanti.
Buat masa ini,Minyak Herba Asmak tiada hologram.

Hati-hati kerana di luar sana ramai yang mengaku menjual Minyak Herba Asmak, tetapi menipu. 
Ada perbezaan pada label sama ada yang lama mahupun baru.

Dapatkan Minyak Herba Asmak Mujarab anda hari ini. 
-Harga sebotol RM39
-Poslaju ke Semenanjung RM6
-Poslaju ke Sabah & Sarawak RM10
- Pembelian 3 botol & ke atas, FREE POSLAJU

Telefon/SMS/Whatssapp saya untuk belian : Puan Izah 012-676 9367
Untuk dapatkan maklumat lanjut atau tips-tips kesihatan dan parenting boleh layari Facebook page saya https://facebook.com/BebasAsmaSemputLelah/


"Minyak Herba Asmak...Sapu-sapu dah lega..."

Cuba Dulu Baru Tahu.

No comments:

Post a Comment