Monday 10 October 2016

Testimonial Batuk Berkahak dan Selsema

Minyak Herba Asmak memang mujarab menghilangkan batuk serta selsema. Juga untuk membuang kahak-kahak degil, penyebab utama batuk tidak sembuh.
Minyak Herba Asmak ini sebenarnya boleh dikatakan harga mampu milik jika dibandingkan dengan khasiatnya. Minyak Herba Asmak ini dengan Izin Allah, mampu melegakan batuk, selsema dan membuang kahak yang dihadapi oleh kanak-kanak. Malah amat mujarab untuk mereka yang mempunyai masalah semput, lelah dan asma jika digunakan secara istiqamah. Berikut adalah beberapa testimonial yang berjaya dikumpulkan setelah menggunakan minyak herba asma ini. Semuanya adalah dengan izin Allah SWT.

Testimoni 1.
"Alhamdulillah, dah tak batuk."


Testimoni 1 (Batuk)

# Testimoni 2.
"Dah kurang kahak anak. Cuma batuk sikit-sikit je tapi dah takde bunyi flam lagi."

Testimoni 2 - (Batuk berkahak)

# Testimoni 3.
"Alhamdulillah anak saya hari ni dah ok, dah boleh bangun makan sendiri. Kalau bila sakit, bangun pun tak boleh. Saya bersyukur sangat sebab dikenalkan dengan Minyak Herba Asmak. Semalam memang doktor suruh masuk wad, tapi saya berkeras. Saya nak tawakal dulu dengan Minyak Herba Asmak. Semalam pun anak saya muntah banyak sangat. Lepas tu nampak macam dia lega. Pagi tadi doktor datang nak check, terkejut tengok anak saya dah ok. Terima kasih sangat-sangat."

Testimoni 3 - Muntah Banyak
# Testimoni 4.
"Minyak Herba Asmak tu bagus la...Asiah duk sapu Izzah..asal batuk tubik (keluar) kahak. Loni (sekarang) dah kurang dah. Dia macam bagi keluar habis kahak tu. Hari tu seminggu dia batuk. Duk tubik (dok keluar) kahak. Tak gaduh nak gi sedut gas...Kalau tak, kalut pegi hospital ambik gas. Sekarang dah kurang batuk. makan pun berselera..."

Testimoni 4
# Testimoni 5
"Alhamdulillah, okey sikit. Guna Minyak Herba Asmak 2 hari tiap kali mandi. Terus dia muntah keluar sekali lendir kahak dia. Sekarang, kalau minum susu dah tak dengar bunyi kahak dia."

Testimoni 5 - Batuk muntah Kahak
# Testimoni 6
"Alhamdulillah dengan izin Allah, pagi tu banyak keluar kahak lendir, baru dada dan hidung saya rasa lega dan tak semput."


Testimoni 6 - Semput dan Batuk berkahak

# Testimoni 7
"Sesuailah minyak ni dengan dia. Kalau dia batuk dan berkahak, orang sapu kat dada dan belakang. Lepas tu kahak macam keluar melalui hingus. Tidur pun takde batuk sangat."

Testimoni 7 - Batuk Berkahak
 Dapatkan Minyak Herba Asmak Mujarab anda hari ini. 

-Harga sebotol RM39
-Poslaju ke Semenanjung RM6
-Poslaju ke Sabah & Sarawak RM10
- Pembelian 3 botol & ke atas, FREE POSLAJU
Telefon/SMS/Whatssapp saya untuk belian : Puan Izah 012-676 9367


Untuk dapatkan maklumat lanjut atau tips-tips kesihatan dan parenting boleh layari Facebook page saya https://facebook.com/BebasAsmaSemputLelah/


"Minyak Herba Asmak...Sapu-sapu dah lega..."
Cuba Dulu Baru Tahu.


No comments:

Post a Comment