Thursday 13 October 2016

Penyelesaian Rambut Bayi Lambat Tumbuh

Pernah tak ibu-ibu diluar sana mengalami masalah anak kecil yang lambat tumbuh rambutnya selepas upacara akikah, mencukur rambut sampai botak?
Atau bayi anda sedang alaminya sekarang?
Mesti mommies peningkan dengan soalan orang keliling...
"Anak laki atau perempuan ni?" - Padahal penat mommy hias cantik-cantik beli headband, dress mahal-mahal. Masih lagi di tanya :D
"Tembamnya baby botak pulak tu...Lambatnya tumbuh rambut dia?"

Pening ibu-ibu nak menjawab. Sebab soal pertumbuhan rambut bayi ini adalah sesuatu di luar kawalan si ibu. 
Kali ini Kak Zah ingin berkongsi 1 kisah seorang ibu, pada mulanya ingin merawat selsema bayi dengan menyapu Minyak Herba Asmak di ubun-ubun kepala bayi. Dan hasilnya, selsema cepat sembuh, dan rambut mula kelihatan tumbuh.

Ibu-ibu mesti terujakan? Terutama yang ada bayi kecil yang baru sahaja lepas bercukur. Dan sekaligus menyelesaikan masalah ibu yang tidak tahu untuk menggunakan produk apa bagi mengatasi masalah rambut bayi yang lambat tumbuh. 
Sekarang tidak perlu risau lagi. Dengan adanya Minyak Herba Asmak yang membantu melegakan batuk berkahak dan selsema kanak-kanak, testimoni kali ini berjaya menunjukkan yang Minyak Herba Asmak ini juga mampu membantu mempercepatkan pertumbuhan anak rambut si bayi.

Ibu-ibu tidak perlu bimbang lagi kerana seperti yang kita ketahui, Minyak Herba Asmak ini lebih selamat digunakan kerana telah menjalankan R&D dimakmal dan penghasilannya adalah mengikut piawaian yang telah ditetapkan.
Dan juga, penyediaan dari segi pembotolan dan pembuatan minyak juga diyakini lebih suci dan lebih bersih di kilang yang diikitiraf.

# Testimoni Anak Rambut Tumbuh

Testimoni Minyak Herba Asmak by MHAMSB

Testimoni Minyak Herba Asmak by MHAMSB

Dapatkan Minyak Herba Asmak Mujarab anda hari ini. 

-Harga sebotol RM39
-Poslaju ke Semenanjung RM6
-Poslaju ke Sabah & Sarawak RM10
- Pembelian 3 botol & ke atas, FREE POSLAJU
Telefon/SMS/Whatssapp saya untuk belian : Puan Izah 012-676 9367


Untuk dapatkan maklumat lanjut atau tips-tips kesihatan dan parenting boleh layari Facebook page saya https://facebook.com/BebasAsmaSemputLelah/


"Minyak Herba Asmak...Sapu-sapu dah lega..."
Cuba Dulu Baru Tahu.

No comments:

Post a Comment